Re: Co z AMD DURONEM

Autor: Krzysztof Oledzki (ole_at_hoth.jmg.com.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 19:54:44 MET

Rafal... <r_afal_at_poczta.onet.pl> wrote:
> Użytkownik "Krzysztof Oledzki" <ole_at_hoth.jmg.com.pl> napisał w
> wiadomości news:99aqnl$gqh$1_at_news.tpi.pl...
> pewnosc dzialania!
Bede upierdliwy... pewnosc wolniejszego dzialania?

> moze i Stary, ale jak wytlumaczysz ze moja plyta ma ata100 i magistrale
> 133 ???
Widac nie masz BX'a... moze jakies VIA? ;-)

> (wiem, wiem HPT... ale jednak sie da !!)
Co nie zmienia faktu ze BX tego nie ma. HPT mozesz wsadzic wszedzie, nawet
do MVP3.

> a agp 2x jest niewiele wolniejsze od 4x...
No tak, jak i celeron niewiele wolniejszy od PIII...

Dobra, chyba juz nic wiecej nie wykombinujemy. Chcesz - masz prawo
twierdzic ze Intel jest lepszy. Jest to Twoj wybor :) Ja jednek
twierdze inaczej, co nie przeszkadza abysmy oboje rozeszli sie w
zgodzie, kazdy zostajac przy swoim :)

Pozdrawiam,

                                Krzysztof Oledzki