Re: Czy to normalne?

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 21:30:45 MET

Hi,

Adam wrote:

> Problemy takie, że nie można nagrać czysto dźwieku przez mikrofon (są jakieś
> w miarę regularne trzaski). W niektórych gierkach albo brak dźwięku albo
> jest nieczysty.

SB Live! ma schrzanione sterowniki pod Windows (zresztą jak większość
sterowników Creative Labs -- oni nie potrafią pisać programów...)
i efektem są właśnie takie niezgodności z niektórymi płytami i
niektórymi chipsetami. Do VIA MVP3 był patch, jest zresztą na mojej
stronie, ale nie wiem, czy z Apollo Pro w ogóle działa.

Zazwyczaj pomaga też wyłączenie trybu DMA dla napędów IDE, a czasem
pomieszanie ustawieniami BIOSu.

A na przyszłość pamiętaj, by omijać z daleka karty dźwiękowe Creative
Labs :) Kieeeeedyś byli świetni, ale teraz jest wiele innych lepszych
kart niż Live.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |