Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Wed 21 Mar 2001 - 21:28:31 MET

On Wed, 21 Mar 2001 01:16:31 +0100, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>Czy to są argumenty ?
A nie?

>Oto część Twojego poprzedniego postu z pominięciem tekstów, że się nie
>znam,
Bardzo sie obraziles?

>że pojęcia nie mam itp. :
>"... Jakie sa koszta i czas prowadzenia inwestycji, jak
>wiele pozwolen trzeba uzyskac itd itp."

Czy wysokie koszta i dlugi czas inwestycji, trudnosci z uzyskaniem
wielu pozwolen nie sa dla Ciebie argumentami? (wiesz jak zalatwia sie
niektore sprawy w naszym kraju (pytam retorycznie))
Jak najbardziej przemawiaja one z tym, ze sieci kablowych nie buduje
sie tak po prostu (wjezdzasz traktorem kopiesz i koniec).
Strasznie bronisz TPSe mimo, ze ta ustala ceny dostepu do i-netu na
poziomie wyzszym niz operatorzy zachodnioeuropejscy.
Tlumaczysz, ze TSPa i tak jest the best bo i tak inni operatorzy
niewiele robia. Robia tyle na ile pozawls im na to Polskie prawo,
uklady i ukladziki, pieniadze i to , ze cudow nie ma.
Co mam wiecej napisac, zebys uznal to za argumenty? Nazwiska? Stawki
lapowek? Niestey w mojej karierze projektanta nie osiagnalem takiego
stopnia wtajemniczenia.

>Gdzie to opisałeś ?

Teraz w telegraficznym skrocie Ci to przypomnalem.
Nastepnego razu nie bedzie - wybacz, ale nie mam sily.

Pozdrawiam
GLide