Duronowy Picasso...

Autor: Nathan (bobula_at_rabbit.if-pan.krakow.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 08:29:35 MET

Witam.
Mam takie male pytanko - sorki, jezeli juz gdzies bylo, ale...
Biorac pod uwage mnogosc plyt pod durona i jego podkrecalnosc
interesuje mnie jedna kwestia - ktora plyta(z tych !!!tanszych!!!)
umozliwia krecenie bez malowania L1 i takich tam, niby nic, ale ja juz
sie pogubilem w oznaczeniach plyt.
Jeszcze jedno - co z magistrala 133 przy duronie - jedni pisza, ze
sypie sie przy 102, 110 Mhz, inni, ze stabilny przy 133,(quo penis
aqua turbitem????).
Dzieki i serdecznie pozdrawiam rownoczesnie przepraszajac za ,byc
moze, rozdrapywanie starych ran.
Nathan