Re: Co z AMD DURONEM

Autor: m (m100_at_poland.com)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 13:40:31 MET

Archim napisał(a):

> Rzeczywiscie, w niektorych przypadkach z Duronami czy tez Athlonami nawet
> wiara malo pomoze. Moze te Amd sa ok, niech bedzie - po godzinach
> konfiguracji moze bedzie dzialac idealnie.
> Ale NIE O TO CHODZI - sprzet ma dzialac tak, przychodze, skladam to do
> kupy - instaluje winde i daje klientowi - klienta wiecej nie widze (no, do
> czasu jak chce upgrade robic).

No to ja mialem farta - kupilem Durona + MSI + GFMX
Wsadzilem do obudowy , podlaczylem , wlaczylem.
I po zainstalowaniu windy i VIA 4in1 + strerow do grafiki i DX 8 specjalnie nic
nie musialem robic wiecej.

Ps. Wspolczuje ludziskom bo jak wrzucisz tylko winde to prawdopodobnie troszke
driverow i tak bedziesz musial zaladowac - no chyba ze masz wydanie windy z
zawartymi np. detonatorami 6.50 i direct x 8.0 no ale do dzialania sprzetu pod
wordem to nawet Via 4in1 nie jest potrzebne.