Re: Czyzby poczatek konca Intela ?

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 20 Mar 2001 - 03:16:58 MET

On Tue, 20 Mar 2001 01:51:53 +0100, "PhoeniX" <najbergg_at_kki.net.pl>
wrote:

>A kto każe robić to równocześnie na terenie calego kraju ?
>Niech to bedzie nawet i jedno miasto na rok.
Ne wiem ile dokladnie Elnet kablowal Bydgoszcz, ale to bylo
znaaaacznie dluzej niz rok (rok to ja pracowalem nad tamtymi
projektami a byla to kropla w morzu)
Pomysl bardziej realistycznie.

>Bo zasięg ich działania praktycznie stoji w miejscu.
>Działanie tych firm miało się w planach rozszerzać na nowe miasta tym czasam
>jak było rok (a może nawet i 2 lata) temu tak jest dzisiaj.
Wiesz co to sa koncesje, ile niejednokrotnie trwaja przetargi,
pertraktacje itp. W tym kraju nie da sie tego zrobic tak od reki,
niestety nasza rzeczywistosc jest jaka jest.

>Dostęp do konkurencji TPSA ma może 10% ludności Polski więc co się dziwić,
>że
>taka Netia nie może się rozwijać ?
To nie jest takie proste.

>To już zależy od kapitału firmy oraz planach marketingowych.
Nie tylko. Przepraszam, ale Twoj tok rozumowania jest troche naiwny.
Wystarczy spojrzec, w jak chory sposob funkcjonuje rzad, urzedy itp.
jak wspaniale mamy prawo.
Idealne warunki do rozwoju telekomunikacji.

Pozdrawiam
GLide