Re: Pomóżcie - zmieniłem procka i komp mi się wiesza

Autor: marsaj (marsaj_at_inetia.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 19:57:50 MET

Użytkownik <cory_at_poczta.onet.pl> Nie wiem co jest grane! Wsadziłem sobie odk
upionego od kumpla Celka 533 (tyle
> na max mogę wsadzić na płytę 66x8), zmieniłem grafe na TNTII 32MB i co jak

> czas komputer kompletnie się zawiesza!!! Pomaga tylko twrdy reset. System
> przeinstalowywałem już 2 razy (milenium) i wiesza się nawet na "gołym" sys
temie!
> Chciałbym dodać, że zmieniłem procka (wcześniej PII 266) bo chciałem poogl
ądać
> sobie filmy, ale nic z tego, na niektórych filmach tnie mi jak diabli,
> zmieniłem więc tą grafę (wcześniej sis 8MB) i dalej nic!!! Wydawało mi się
, że
> [...]
Niz twórczego ci nie poradzę ale zastanawiam sie skąd twierdzenie, że twoja
płyta nie obsługuje nic wyżej niż 66x8. Jeżeli wnioskujesz to po zworkach to
możesz sie mylić. Moja płyta zworkowo kończyła się na PII 333 teraz po załad
owaniu ostatniego biosu jest w stanie obsłużyć celerona 900. Myślę że jeśli
nie robiłeś tego wcześniej to spróbuj z nowym biosem bo to może być przyczyn
a problemu.
Pozdrawiam
Marcin