Pomóżcie - zmieniłem procka i komp mi się wiesza

Autor: cory_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 10:16:48 MET

Nie wiem co jest grane! Wsadziłem sobie odkupionego od kumpla Celka 533 (tyle
na max mogę wsadzić na płytę 66x8), zmieniłem grafe na TNTII 32MB i co jakiś
czas komputer kompletnie się zawiesza!!! Pomaga tylko twrdy reset. System
przeinstalowywałem już 2 razy (milenium) i wiesza się nawet na "gołym" systemie!
Chciałbym dodać, że zmieniłem procka (wcześniej PII 266) bo chciałem pooglądać
sobie filmy, ale nic z tego, na niektórych filmach tnie mi jak diabli,
zmieniłem więc tą grafę (wcześniej sis 8MB) i dalej nic!!! Wydawało mi się, że
taki sprzęt to już div-x będzie sczytywał! (mam 64MB). Please co robić???
ONYX