Re: Ktory dysk 40GB ?

Autor: Sebastian Demski (sdemski_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 19:44:09 MET

> To wracając do Fujitsu. Właśnie stałem się posiadaczem dysku Fujitsu
> MPG3409AT-T (mam nadzieję, że to jest ten na oleju...), 40 GB, 5400
> rpm, 2 MB Cache. Pytanie: czy normalne jest to, że przy resecie
> głowice dość głośno i mocno robią sobie takie stuknięcie? I podczas
> odpalania windy 98 (na NT tego nie ma) jest to jeszcze raz. Czy wsio
> jest OK?
przyznam się, że nie miałem do czynienia jeszcze z 40GB Fujitsu. najczęściej
schodzą u nasz 10, 20GB. miałem jeszcze okazję pobawić się 4 i 8GB. więc co
do tego modelu to nie wiem czy stuknięcia są normalne, ale do ww modeli to
nie zauważyłem tego odgłosu. sprawdzę jeszcze jak będę w środę w pracy to
napiszę.

> już w ogóle nie usłyszy. Polecam wszystkim, którzy szukają przede
> wszystkim cichego dysku. A, no i jest szybki. Średni odczyt HDTachem
> wynosi 23 mega/sek, a zapis 13 mega/sek. Sprawdzone na całej
> powierzchni dysku.

ten średni odczyt to nie jest znowu taki duży. 20GB 5400obr. jak testowałem
miał 25MB. dziwne. jaki masz kontroler UDMA 33?

Pozdro. Seba