Re: dzien po dniu czyli krecenie celerka....

Autor: Tomek T. Neas (neas!post)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 19:52:52 MET

> Korzystajac z okazji mam pytanko - o ile max podwyzszacie napiecie
> celek 667 1.7 V na 83 MHz idzie bez podwyzszania
> na 100MHz 1.9 V ma ochote ruszyc (winda sie uruchamia) ale
> po chwili sie wywala .Posrednich czestotliwosci nie mam - Abit ZM6 :(
> Nie chodzi mi tylko o test a o ustawienie na normalna prace

Ja trochę nie w temacie, ale mój C333_at_500 chodzi na 2.4V (standardowo jest
2.0V). Na 2.6V się nieźle grzał i chyba nie czuł się najlepiej. ;-) Na 2.2V
z kolei zadarzało mi się zwisnąć (raczej pod wieeelu godzinach pracy, ale
zawsze). Ciekawe ile pociągnie, ale w sumie wszystko jedno bo planuję kupno
633 (@950 ;>).

--
 P o zdrawiam
  <\ _