Re: Jak to jest z tym MSI K7T Turbo?

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 11:09:31 MET

> no i wydajnoscia to ona nie grzeszy.

W zasadzie różnice w wydajności, które są przedstawione w testach są
takie, że w praktyce tego się nie zauważy

> Potrzebuje plytki pod TB 800. Zastanawiam sie tez nad Epoxem 8KTA3,
> tylko nie wiem czy ja u siebie (tzn w Toruniu) dostane (a tak BTW
> jeszcze jest jakis Epox z "+", co to takiego?). No i mam problem
> MSI, Epox, a moze jednak Abit ?

Zdecydowanie nie polecam Abita
Dla mnie trzej najlepsi producenci płyt głównych to Asus, Epox i Iwill.
Pierwsza na świetną płytkę A7V133 (VIA KT133A), druga właśnie 8KTA3 (też
VIA KT133A), a trzecia KA266 (na ALi MAGiK 1 DDR). Wszystkie trzy
urządzenia mają opinię bardzo stabilnych.
Polecam właśnie tę ostatnią. Jest stabilna, obsługuje DDRy, ma świetny
konytoler ATA100 i dobry kodek AC'97. Jeżeli chodzi o wspomnianego
Epoxa, to jest to ulubiona płyta japońskich overclockerów. Jak na razie
na niej (EP-8KTA3) pobito rekord w podkręcaniu Athlona. Nawet, jeżeli
nie bawi Cię kręcenie procków, to jest to dobra miara możliwości i
stabilności płyty.
Jeżeli chodzi o różnicę pomiędzy 8KTA3, a 8KTA3+, to ta druga ma
dodatkowy kontroler UDMA100 HPT370 RAID. Chociaż w zasadzie, po co Ci
RAID? Ta druga płyta może być fajna, jeżeli masz więcej urządzeń IDE.
  pozdrawiam
Krzysiek