Re: Jak to jest z tym MSI K7T Turbo?

Autor: Ma'Lou (lou_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 15:17:32 MET

Użytkownik "Krzywarp" <krzywarp_at_yoyo.pl> napisał w wiadomości

> Dla mnie trzej najlepsi producenci płyt głównych to Asus, Epox i Iwill.
> Pierwsza na świetną płytkę A7V133 (VIA KT133A), druga właśnie 8KTA3 (też
> VIA KT133A), a trzecia KA266 (na ALi MAGiK 1 DDR). Wszystkie trzy
> urządzenia mają opinię bardzo stabilnych.
> Polecam właśnie tę ostatnią.
Nie sadze, aby cos takiego u siebie dostal, zreszta nawet Epoxa w Toruniu
nigdzie nie znalazlem.
Asus jest niestety zbyt drogi i wole zaoszczedzic kasy i wydac ja np. na
dobry cooler.

> Jeżeli chodzi o różnicę pomiędzy 8KTA3, a 8KTA3+, to ta druga ma
> dodatkowy kontroler UDMA100 HPT370 RAID. Chociaż w zasadzie, po co Ci
> RAID?
Juz mam 4 urzadzenia. Moglbys podac orientacyjnie ile te Epoxy w Ciebie
kosztuja, bo nie wiem czy szukac dalej czy moze wziasc MSI K7T Turbo.

Dzieki
Pozdrawiam.
Ma'Lou