Jak to jest z tym MSI K7T Turbo?

Autor: Ma'Lou (lou_at_poczta.fm)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 10:46:52 MET

Witam !
Jak widze na grupie plyta ta jest polecana. Nie slyszalem, zeby ktos mial z
nia problemy. Wydawaloby sie ze wszystko rozowo, ale.....przeczytalem test
na Tom's Hardware
no i wydajnoscia to ona nie grzeszy. Potrzebuje plytki pod TB 800.
Zastanawiam sie tez nad Epoxem 8KTA3, tylko nie wiem czy ja u siebie (tzn w
Toruniu) dostane (a tak BTW jeszcze jest jakis Epox z "+", co to takiego?).
No i mam problem MSI, Epox, a moze jednak Abit ?

Dzieki,
Pozdrawiam
Ma'Lou