Re: przejsciowka [slot1-fcpga] a podkrecanie

Autor: Piotrek (speedway2_at_wp.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 11:18:22 MET

Użytkownik irek <irek_at_i.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:i1gbbtsmq9via81asfeg6q0q52eccegngo_at_4ax.com...

> mam zamiar kupic nowszego celerona i przejsciowke, ale na
przejsciowce
> zauwazylem zworki na 66MHz/100/133/auto, dlatego mam pytanie,
czy jesli
> podkrece procesor w biosie na np 75/83, to czy przejsciowka nie
bedzie
> przeszkoda. domyslam sie ze musze ustawic na auto, ale czy widzi
ona
> inne czestotliwosci niz ma na zworkach?
>
> irek

Ja mam ABIT BE6 II i celerona 366 na przejsciówce. Ustawilem
zworke na przejsciówce na auto i teraz tylko w biosie ustawiam
sobie FSB i nie ma zadnych problemów z podkrecaniem. Chodzi na 75
i 83 MHz.

--
Pozdrawiam
Piotrek