Re: Co wybrać "17","19"?

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:20:58 MET

> Mam 17-tkę u siebie i jakiś czas temu bawiłem się na 19" u kumpla, też w
> domu. Jeżeli nie kupisz sobie płaskiej lub cylindr. 19-tki, to zmęczysz się
> po niedługim czasie przy bliskiej odległości (zwłaszcza czytanie tekstów).
> Przy 17 nie jest to aż tak dobijające (mam tanie 17 od 1,5 roku, kineskop
> lekko wypukły i jest super). W każdym razie czego byś nie wybrał, odradzam
> trinitron :-). LG ok.

""Jeżeli nie kupisz sobie płaskiej lub cylindr. 19-tki, to zmęczysz się
> po niedługim czasie ""

Klego totalne bzdury pleciesz - zmęczenie w dużej mierze zależy od
częstotliwości odświerzania, a ty byłeś chyba zszokowany że siedziałeś przed
19" (no zależy jeszcze przed jaką) Na drugim miejscu pozostałe parametry
monitora.
Na kineskopie "wypukłym" (jak to nazwałeś) lepiej odwzorowywane są kształty
geometryczne - kółka itp. Ale to inny temat odnośnie wad i zalet kinespopów
typu trinitron i "wypukłych" (czy one znowusz są tak aż wypukłe??? - kiedyś
może tak)

adadur