Re: Co wybrać "17","19"?

Autor: Krzysztof Kwasniewicz (tasiorsa_at_poczta.fm)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 12:29:54 MET

> Przymierzam się do kupna nowego monitora w miejsce starej (ale
> dobrej)"15".
> Biję się jednak z myślami czy wybrać dobrą markowa "17" do 2000PLN
> ,czy średnią "19" np. LG-915 Flatron(płaski) za ok.2500 PLN.

Jeszcze 2 dni temu stalem przed takim wyborem. Sam zdecydowalem sie na 17"
Sony CPD G200.
W 1152x864 mam 100 Hz a w 1280x1024 85 Hz. Z wyzszych rozdzielczosci i tak
nie bedziesz korzystal bo wszystko jest za "male".
Ja kierowalem sie jeszcze tym ze jak teraz kupie 19" to za 2-3 lata bede
mial duzy i przestarzaly.
Wiem to troche z doswiadczenia bo przedtem mialem Panasonica 15" kupionego w
czasach kiedy ludzie jeszcze nie widzieli co to OSD na ekranie a on juz
mial. Efekt byl taki ze teraz to kolegi najtanszy OPTiView byl lepszy od
mojego Panasonica!

--
Kwasniewicz Krzysztof(TASIOR)
tasiorsa_at_poczta.fm