Re: problem z acpi

Autor: adadur_at_poczta.onet.pl
Data: Mon 19 Mar 2001 - 09:28:03 MET

> mam problem. Jalk otworze informacje o systemie, skladniki, urzadzenia
> powodujace problemy to jest napis: ACPI  IRQ HOLDER for PCI IR i kod błędu
> 22 o co chodzi?

NIE ZNAM TWOJEGO PROBLEMU
Ale kiedyś nie mogłem zgrywać płyt CD-Audio na Mp3 - wcześniej wszystko było
OK. ale pewnego dnia dupa - nie moglem działać, pozostało jedynie kopiowanie
1:1 - paranoja kto tyle czasu będzie siedział ja za godzine trzeba oddać
płytkę. no ale do żeczy.
Nie wiem co i jak mi się wysypało ale dostałem od kolesia prog do ASPI -
zainstalowałem i od tej pory jest OK.
///w internecie mielem spore problemy żeby coś znaleść///

adadur