Re: Co wybrać "17","19"?

Autor: Oxygene (oxygen4_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 15:42:02 MET

Mam 17-tkę u siebie i jakiś czas temu bawiłem się na 19" u kumpla, też w
domu. Jeżeli nie kupisz sobie płaskiej lub cylindr. 19-tki, to zmęczysz się
po niedługim czasie przy bliskiej odległości (zwłaszcza czytanie tekstów).
Przy 17 nie jest to aż tak dobijające (mam tanie 17 od 1,5 roku, kineskop
lekko wypukły i jest super). W każdym razie czego byś nie wybrał, odradzam
trinitron :-). LG ok.

--
<--- oxygen4_at_poczta.onet.pl --->
LAN http://www.blask.w.pl/
myślami czy wybrać dobrą markowa "17" do 2000PLN