Re: Jaki procesor?

Autor: CyboRKg (cyborkg_at_dino.open.net.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 04:15:12 MET

"Raffa" napisał

> płyte zmienić na BX'a to i bez zmieny proca poczuje różnice !!!!!!

Tez radzilem mu zmiane plyty. ale sie uparl na zmiane proca i w dodatku nie
czekajac na odp. grupy pojechal na gielde i kupil! (chyba celka 750) Teraz
ma jakies problemy, ale nie mam czasu jechac do niego i zbadac sprawe...
Ciagle jednak ciekawi mnie odp. na pytanie co byloby lepiej wlozyc: celka
750 czy iP450 ?

--
CyboRKg
UIN 63283712