Re: Jaki procesor?

Autor: Krzywarp (krzywarp_at_yoyo.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 10:20:32 MET

> płyte zmienić na BX'a to i bez zmieny proca poczuje różnice !!!!!!

Albo na VIA Apollo Pro 133A (VT82C694X) :-).

> kiedyś też miełem Celka 300A i najpierw chodził w szmelcu na VIA

Czemy większość twierdzi, że VIA to szmelc. Widziałem też płyty na BXie,
  na których nie dało się pracować.

> a potem włożyłem go w Abita BE6 !!!! I CO ??? sam się zdziwiłem
> DivX'y przestały przycinać ,

A u mnie w pracy (BE6, Cel 466) DivX'y wciąż przycinają (i to mocno).
Za to w domu (Athlon 550, VIA KX133 nawet na full screen przy szybkiej
akcji wizualnie nie zgubi jednej klatki).

> dawał się lepiej kręcić i ogólnie wydajność windy wzrosła

Procesorów nie kręcę, ale wydajność Windy u mnie - no comments.
pozdrawiam
Krzysiek