Re: Jaki procesor?

Autor: Raffa (rafalw_at_interia.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 07:15:38 MET

Użytkownik RusH <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:Xns90662FFDBBBF2MyIdIsStittyHeHe_at_213.25.200.9...

> zmienic plyte :PPPPP to to szmelc i zmiana proca mu niewiele
> pomoze

płyte zmienić na BX'a to i bez zmieny proca poczuje różnice !!!!!!
kiedyś też miełem Celka 300A i najpierw chodził w szmelcu na VIA a potem
włożyłem go w Abita BE6 !!!! I CO ??? sam się zdziwiłem DivX'y przestały
przycinać , dawał się lepiej kręcić i ogólnie wydajność windy wzrosła