Re: Jak wytłumić dzwięk wysokiej częst.?

Autor: Marky (marky_at_w.pl)
Data: Mon 19 Mar 2001 - 04:28:49 MET

> Mam twardego Fujitsu 40 GB serii MPG AT-T. Jest bardzo cichutki i
> przyjemny, ale wydaje z siebie nieprzyjemny dźwięk podobny do
> piszczenia monitora. Jest to denerwujące, tym bardziej, że przebija
> się przez muzykę i ciągle go słychać. Jak można taki dźwięk wytłumić?

Jezeli to rzeczywiscie dysk (a nie np. dlawiki zasilacza albo jakis
wiatrak), to wg mnie nie da sie tego wytlumic...
W miare mozliwosci postaraj sie sprawdzic inny egzemplarz - czy "piszczy"
tak samo, moze tak maja wszystkie dyski tej serii ?
I raczej nie pytaj kogos innego czy jego dysk tez tak popiskuje tylko
posluchaj sam, bo ten ktos moze nie slyszec tej czestotliwosci, ktora akurat
Tobie przeszkadza.

Marky