Re: Re: sprzedałem płytę i problem !

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Sun 18 Mar 2001 - 11:29:25 MET

Użytkownik "Stanislaw Chmielarz" <StaCH_at_seler.uniprojekt.com> napisał w
wiadomości news:StaCH.147.0_at_seler.uniprojekt.com...

> O tym czy w danym obiekcie ma byc stosowana ochrona przez uziemienie
> czy zerowanie decyduje Zaklad Energetyczny dostarczajacy energie w tym
> rejonie ...

A ja slyszalem za to, ze nie wolno juz zakladac instalacji z zerowaniem...
Az wybiore sie w przyszlym tygodniu do znajomego elektryka, ktory jest na
biezaco (projektuje systemy zasilania osiedli, supermarketow, biurowcow
itp.) i pogadam. Sam jestem elektronikiem wiec o tych sprawach nie mam
wielkiego pojecia, niemniej jak siegne pamiecia do wykladow, to jest 5 czy 6
systemow zasilania, z czego w sieciach komp. uzywa sie dwoch i oba
wykorzystuja uziemienie a nie zerowanie.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl