Re: Re: sprzedałem płytę i problem !

Autor: Stanislaw Chmielarz (StaCH_at_seler.uniprojekt.com)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 14:32:28 MET

In article <3ab28bdd_at_news.vogel.pl> "Jackobi" <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl> writes:
>From: "Jackobi" <jackobi.usenet_at_awp.waw.pl>
>Subject: =?iso-8859-2?Q?Re:_sprzeda=B3em_p=B3yt=EA_i_problem_!?=
>Date: Fri, 16 Mar 2001 22:57:51 +0100

>Dopuszczone tylko dla juz istniejacych instalacji, nie nowo tworzonych !
>Poza tym czesc urzadzen, typu monitor czy sieci komputerowe (i byc moze
>drukarki laserowe, ale nei jestem pewien) wymagaja UZIEMIENIA, poczytaj
>sobie ksiazki i normy. Nawet tak mnie niedawno uczyli w szkole... :)

To Cie niekompletnie uczyli :-))) Ale wiesz, ze nie mozna w jednej sieci
stosowac zerowania i uziemienia a to juz cos :-)))
O tym czy w danym obiekcie ma byc stosowana ochrona przez uziemienie
czy zerowanie decyduje Zaklad Energetyczny dostarczajacy energie w tym
rejonie ...
Pozdrowienia!!StaCH
mailto:schmielarz_at_uniprojekt.com
http://www.uniprojekt.com