Re: sprzedałem płytę i problem !

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 22:57:51 MET

Użytkownik "Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne" <smolik_at_stanpol.com.pl>
napisał w wiadomości

> Niby na jakiej podstawie ??
> Chciałbym zauważyć, że:
> 1. zerowanie ochronne jest dopuszczone do użycia przepisami

Dopuszczone tylko dla juz istniejacych instalacji, nie nowo tworzonych !
Poza tym czesc urzadzen, typu monitor czy sieci komputerowe (i byc moze
drukarki laserowe, ale nei jestem pewien) wymagaja UZIEMIENIA, poczytaj
sobie ksiazki i normy. Nawet tak mnie niedawno uczyli w szkole... :)
(a o sieciach komp. uczyl mnie gosc ktory jest m.in. elektrykiem i ma o tym
spore pojecie)

> 2. nie wolno używać jednocześnie zerowania i uziemienia w tym
> samym pomieszczeniu, wykład dlaczego obowiązuje przy zaliczaniu
> uprawnień energetycznych[2] :)

A to juz inna sprawa, oczywiscie calkowicie sluszna.

--
pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl