Re: pytanie o SDi i siec

Autor: Jackobi (jackobi.usenet_at_awp.waw.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 22:52:19 MET

Użytkownik "Airwolf" <airwolf_at_astercity.net> napisał w wiadomości
> moje pytanie jest takie czy da sie i w jaki ograniczyc pasmo
(przepustowosc
> lacza innym komputerom).

>Da się, ale nie wiem czy jest możliwość zrobienia tego pod Windowsem

Chyba Win2000 Server maja cos takiego wbudowane, ale moge sie mylic (znam
sie lepiej na Linuxie niz Win jesli chodzi o sprawy sieciowe).

>by podpiąć zamiast niego 486 z Linuxem i miałbyś wszystkie problemy z
głowy) -
>- tak czy inaczej, szukaj pod hasłem "Traffic Shaper"

Najrozsadniejsze wyjscie...

Oto fragment z dokumentacji RShaper'a :

                RSHAPER - shape incoming traffic

This is a module for versions 2.0 and 2.2 of the Linux kernel, it is
meant to limit the incoming bandwidth for packets aimed at different
hosts. With "incoming" I mean traffic that enters the shaping host;
if that host is a gateway between target hosts and the rest of the
Internet, all the traffic of the target hosts will be shapeable.

pzdr.
Jacek R.   jackobi.usenet_at_awp.waw.pl
## admin AWP.net   http://awp.waw.pl