Re: Ile za zlozenie?

Autor: Krzysiek (silverman_at_go2.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 17:26:02 MET

"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> wrote in message

> Klientowi - 15 minut (z pudelek do gotowego klocka) + 5-6minut
> (kopiowanie gotowego zainstalowanego wczesniej
> win98se+office97+ie5.0) + do 10minut wczesniej na sformatowanie
> hdd :(

tak jakb by skladanie kompa to byl wyscig
liczy sie jak zlozysz, a nie jak szybko ;-))))

> Jeszcze nie mialem zadnej wpadki typu cos zle
> wsadzone/poluzowane. Po 3-4 zestawach nauczylem sie robic tak :
> -najpierw calosc na pajaka i podpinam sfooj HDD - testuje czy
> wsio ok
> - teraz dopiero do pudla i kopiuje sys na nowy hdd

ja mam troche inna metode:
-rozkrecam obudowe (boczne plyty i stelaz pod plyte glowna
zaslepki z przodu i stylu)
-wsadzam cd-rom/dvd, hdd, fdd
-skladam plyte i przykrcam do stelaza i wsadzam do obudowy
-wsadzam grafike i inne pierdoly
-podpinam tasmy (wczesniej zlozone na odpowiednia dlugosc)
-podpinam zasilanie
-pierwsze odpalenie
-pozniej podpinam twardziela z ghostem sruuu system
-na koniec odpalam na 10 testow bcmdoagnostic i sprawdzzam dzwiek z cdromu

wychodzi jakas godzina
jak duzo takich samych zestawow (nawet po 50 kompow) to krocej

> Wiadomo ze to jest tempo na 2-3 kompy pod rzad. Zreszta zwykle
> rozsadne tempo to 1H. Jak ktos chce miep pozadek w obyudowie to
> nie u mnie :) - komputer jest do liczenia a nie do wygladania

a wyobraz sobie taka sytuacje:
gosc kupil gotowy zestaw od nas i oczywiscie piwerwsze co robi w domu to
sciga plomby i rozkreca kompa (standard a potem chca bezplatny serwis)
no i widzi porozwalane kable w srodku majtajace sie kable audio
i co by on sobie wtedy pomysla o firmie w ktorej kupil kompa
druga sprawa:
im lepiej poskladane kable tym lepsza cyrkulacja powietrza w obudowie
czyli lepsze chlodzenie a co za tym idzie stabilniejszy i zywotniejszy
zestaw
trzecia sprawa:
majtajace kableki audio lubia wkrecac sie w wiatraki ;-)))

Krzysiek