Re: Ile za zlozenie?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Sat 17 Mar 2001 - 06:05:36 MET

The Krzysiek wrote:

>"RusH" <rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON> wrote in message
[cut]

>tak jakb by skladanie kompa to byl wyscig
>liczy sie jak zlozysz, a nie jak szybko ;-))))

czasami tak jest :) np komp ma byc na 13:00 w sobote a ja o
10:00 laduje na gieldzie ..no to kupowanie i jazda do domu to
skladac szybko

>ja mam troche inna metode:
>-rozkrecam obudowe (boczne plyty i stelaz pod plyte glowna
>zaslepki z przodu i stylu)
>-wsadzam cd-rom/dvd, hdd, fdd
>-skladam plyte i przykrcam do stelaza i wsadzam do obudowy
>-wsadzam grafike i inne pierdoly
>-podpinam tasmy (wczesniej zlozone na odpowiednia dlugosc)
>-podpinam zasilanie
>-pierwsze odpalenie

i okazooje sie ze plyta spalona :))) musisz ja wykrecic i jestes
w plecy na 15 minooot :)

>a wyobraz sobie taka sytuacje:
>gosc kupil gotowy zestaw od nas i oczywiscie piwerwsze co
>robi w domu to sciga plomby i rozkreca kompa (standard a
>potem chca bezplatny serwis) no i widzi porozwalane kable w
>srodku majtajace sie kable audio i co by on sobie wtedy
>pomysla o firmie w ktorej kupil kompa

A co mnie to obchodzi ? :) jak sobie pomysli cos zlego to go
zabije smiechem - jak juz pisalem komp ma liczyc a nie ladnie
wygladac w srodku .. jak ktos chce finezyjnie pospinane kable +
neonik w srodku toto sie zwie CaseMod i kosztuje dodatkowo :)

> druga sprawa:
>im lepiej poskladane kable tym lepsza cyrkulacja powietrza w
>obudowie czyli lepsze chlodzenie a co za tym idzie
>stabilniejszy i zywotniejszy zestaw

kable HDD/FDD wciskam miedzy koszyk na dyski a prawa scianke
obudowy - nie wystaja i nie przeszkadzaja w cyrkulacji
powietrza.

>trzecia sprawa:
>majtajace kableki audio lubia wkrecac sie w wiatraki ;-)))

Kabel cd-audio ..albo go fogoole nie daje (cyfrowo teraz sie
audio odtfasza panie hehe) albo pod plyta glowna idzie.

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered