Re: Ile za zlozenie?

Autor: RusH (rush_at_kiti.pulse.pdi.net.SPAM_WON)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 02:12:13 MET

The DooMiniK wrote:

>Zdarzyło mi się złożyć komputer znajomemu w ... 30 minut !!!!
>(znałem dobrze daną płytę główną, obudowę itd. ...).
>To załeży - komu składasz :))

Klientowi - 15 minut (z pudelek do gotowego klocka) + 5-6minut
(kopiowanie gotowego zainstalowanego wczesniej
win98se+office97+ie5.0) + do 10minut wczesniej na sformatowanie
hdd :(

Sobie 10 minut (na pajaka obok obudowy piramidka na pudle po MB)

Jeszcze nie mialem zadnej wpadki typu cos zle
wsadzone/poluzowane. Po 3-4 zestawach nauczylem sie robic tak :
-najpierw calosc na pajaka i podpinam sfooj HDD - testuje czy
wsio ok
- teraz dopiero do pudla i kopiuje sys na nowy hdd

Wychodzi ~50minut na zestaw jak ma byc 100% pewne ze bedzie
chodzic po zlozeniu i 35-40minut jak ma byc speed(ale jest
ryzyko- kolega sie spieszyl,skrecil,odpalil ..i karta musik
onboadr spalona hehe).

Wiadomo ze to jest tempo na 2-3 kompy pod rzad. Zreszta zwykle
rozsadne tempo to 1H. Jak ktos chce miep pozadek w obyudowie to
nie u mnie :) - komputer jest do liczenia a nie do wygladania
..jak ktos chce CaseModa to za dodatkowa oplata.

--
Pozdrawiam.
RusH  // Asus P2B 1GHz Powered