Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!! (WIECEJ BAJEROW)

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 12:52:40 MET

> Prawda. Widywałem. I nie wiem jak *ten* punkt powinno się ugryźć :(

To proste.
Nalezy dokonac porownawczej analizy innego producenta podobnej obudowy
i wykazac, ze dla niezawodnej pracy urzadzen nie sa wymagane regularne
przeglady okresowe.

Niemniej tutaj moze i sprzedawca miec racje, gdyz producent moze
produkowac wadliwe zasilacze, zbytnio sie nagrzewajace i po wciagnieciu
kurzu, wentylacja moze byc na tyle utrudniona, ze zasilacz sie spali.

Zatem moze byc ze sprzedawca wie czym to pachnie i zaleca co 6 miesiecy
demontowanie zasilacza i odkurzanie od wewnatrz.

Ale mozna wybierac mniej bublowate obudowy, bez tego warunku.

Dariusz