Re: dziwne

Autor: Robson (rpbyc__at_poczta.onet.pl)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 12:46:50 MET

Dnia Thu, 15 Mar 2001 23:02:03 +0100, Dariusz <dariusj_at_poczta.onet.pl>
napisał/a:

>Tez to mam.
>Gdy wlacze przegladarke www i zmieniam strone na inna juz otwarta to
>ciagle widac stara strone, albo czesc starej.
>Horror.

To rzeczywiście dziwne, bo np. ja mam ooooooold Virge DX z 2MB pamięci
oraz 64MB SDRAM przy P133 i wcale nie czekam długo na otwarcie okien
;-) A sprawdzaliście może we właściwościach systemu, czy opcje karty
ustawione są na max. przyśpieszenie? Może to to?
Pozdrowienia,
Robson