Re: CD-ROM jak granat odlamkowy....

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 20:45:41 MET

Hi,

Konrad Brywczyński wrote:

> Działanie statyki?

Czego?!?!

> Mamy wiele napędów LG + rozdrobnioną strukturę innych marek, więc...

Hmmm, w dziwnym żyjesz świecie :)) Wokół mnie na jakieś 30 napędów w
najbliższym otoczeniu są tylko dwa LG, i to te ze starszych modeli.
Są więc wręcz w mniejszości, można by powiedzieć :)

> chwili 3. CD LG. Nie powiem, że są szczególnie trwałe, ale działają równie
> szybko i sprawnie, co pozostałe,

Ja w wydajność nie wątpię -- prawdę mówiąc wcale nie narzekałem na te
dwa LG. Ale dla mnie bardziej idtotna jest właśnie trwałość :)

> a cena czytnika nie jest na tyle kolosalna,
> by było warto trzymać przez lata jakąś x24, bo dobrze chodzi, kiedy są już
> na rynku np. x52.

Niestety x52 są napędami dość bezsensownymi, gdyż tylko rozpędzają się
i wyją. Sam mam w komputerze napęd x6 z którego jestem niesamowicie
zadowolony, bo w sekundę po dostępie już rozkręca płytkę do maksymalnej
prędkości, podczas gdy napędy x40 czekają do czterech sekund. Dlatego
wolałbym, aby napęd x24 pracował np. co najmniej pięć lat :)

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |