Re: dobra i tania nagrywarka

Autor: Radoslaw Sokol (rsokol_at_iname.com)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 20:35:42 MET

Hi,

atw2001_at_poczta.onet.pl wrote:

> Mam dylemat czy kupic nagrywarke , ktora nagrywa X4 lub X8 . Powiedzcie jak to
> jest w praktyce . Jak wydluzaja sie czasy nagrywania plyty. Jak to jest w
> praktyce ? Czy mozna sie wkurzyc czekaja c teoretycznie 2 razy dluzej na

IMHO x4 jest całkowicie wystarczające, miałem x2, mam x6 i pracuję na x8
i o ile x2 było rzeczywiście denerwujące (do 40 minut na płytkę), to różnica
między x4 i x8 nie jest już tak fatalna (x4: do 25 minut, x8: do 15 minut).
Oczywiście jeśli różnica w cenie między dwoma modelami tej samej firmy jest
do przełknięcia, to warto x8 :)

> Upatrzylem sobie teaca X4 . Jak ta firma sie sprawuje .Czy warto w chodzic w

Jest też TEAC w wersji x8. Ogólnie TEAC to czołówka na rynku w tej chwili,
zaraz za Plextorem.

> nagrywarki typu traxdata ( kumpel mowi ,ze jest spoko) .Zaznaczam ,ze chce

TraxData nie produkuje nagrywarek, oni sprzedają nagrywarki innych więc
każda TraxData jest inna. Nie warto ryzykować.

> nagrywac max. do 10 plyt w miesiacu, takze nie jest to chyba duzo.

Nie ważne ile się nagrywa. Nagrywarki nie padają po określonej ilości
płytek, ale po określonym czasie.

--
| Radosław Sokół  |  http://www.magsoft.com.pl/~rsokol/ |