Re: CD-ROM jak granat odlamkowy....

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Fri 16 Mar 2001 - 19:39:06 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości news:3AB11BE5.2D84C1A2_at_iname.com...

| Czego?!?!

Miało być statystyki, ale sam rozumiesz - oszczędności. :-)

| Hmmm, w dziwnym żyjesz świecie :))

:-)

| Ja w wydajność nie wątpię -- prawdę mówiąc wcale nie narzekałem na te
| dwa LG. Ale dla mnie bardziej idtotna jest właśnie trwałość :)

To nie buty, żeby latami chodzić. Można wymienić raz na 2 lata. Tak mi
+- wyszła trwałość LG x32. Pewnie x52 też tyle pochodzi. A jak nie, to
i tak to nie jest jakaś szczególnie wielka cena.

| Niestety x52 są napędami dość bezsensownymi, gdyż tylko rozpędzają się
| i wyją.

Bez przesady, ten x52 nie jest chyba głośniejszy od x32, którego miałem
poprzednio.

| Sam mam w komputerze napęd x6 z którego jestem niesamowicie zadowolony,
| bo w sekundę po dostępie już rozkręca płytkę do maksymalnej prędkości,
| podczas gdy napędy x40 czekają do czterech sekund.

Tzn. że szybiej jednak się rozpędzają. A co z oszczędnością czasu? x52
daje średnią prędkość x35, a x6 pewnie jakieś x4, nie?

| Dlatego wolałbym, aby napęd x24 pracował np. co najmniej pięć lat :)

Mamy różne priorytety. Z resztą to ciekawa sprawa. Jak wchodziły napędy
x24, to kolega mi powiedział coś w rodzaju, że jemu to by starczyłoby
x4. Ty teraz przy napędach x52 na rynku mówisz, że wystarczyłoby Ci x24.
Jednak postęp jest.

--
K   o   n   r   a   d     J .    B   r  y  w  c  z  y  ń  s  k  i
private        velvet         animal        oldsmobile       mind