Re: CD-ROM jak granat odlamkowy....

Autor: Konrad Brywczyński (bryw_at_waw.pdi.net)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 23:09:22 MET

Użytkownik "Radoslaw Sokol" <rsokol_at_iname.com> napisał w wiadomości news:3AAE2003.250A3350_at_iname.com...

| A jak wytłumaczysz to, że przez ostatnie powiedzmy dwa lata czytałem już
| koło pięćdziesięciu postów o rozwalaniu płytek przez LG, a ze dwa tylko
| dotyczące innych napędów?

Działanie statyki? Mamy wiele napędów LG + rozdrobnioną strukturę innych
marek, więc... Nie upieram się przy tym, ale tak może być. Ja mam w tej
chwili 3. CD LG. Nie powiem, że są szczególnie trwałe, ale działają równie
szybko i sprawnie, co pozostałe, a cena czytnika nie jest na tyle kolosalna,
by było warto trzymać przez lata jakąś x24, bo dobrze chodzi, kiedy są już
na rynku np. x52. W każdym razie żadnej płytki mi nie rozwalił.

--
Konrad J. Brywczyński
"Nie tylko rozmiar sie liczy! Każda dziewczyna ci to powie."