Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!! (WIECEJ BAJEROW)

Autor: JaccekZ (jziegler_at_kki.net.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 08:57:21 MET

> czyli po pol roku wykrecam wszystko i wioze obudowe do przegladu, bo
> inaczej trace gwarancje. Ciekawe kto to by zrobil? I tak z
> obowiazkowej rocznej gwarancji mamy pol roku. A moze by tak co dwa
> tygodnie robic przeglad?
>
> Takich "kwiatkow" jest sporo w kazdej "wlasnorecznej" gwarancji. Wiec
> bez wiekszych komentarzy.

Kwiatki są niezłe!
Ma szczęście dotyczą towarów na które "producent" dje rok gwarancji. Po to
jest właśnie rękojmia. Zgodnie z prawem POLSKIM idziesz do sklepu, mówisz że
chcesz skorzystać z RĘKOJMI i... mają Ci naprawić sprzęt w ciągu 14 dni
kalendarzowych (jak nie - wymiana na taki sam nowy lub zwrot pełnej kwoty
zapłaconej za zepsuty) - działa to w 100% ostatnio wymieniałem tak opiekacz
do kanapek (na który było 24 m-ce gwarancji, czas naprawy określony przez
producenta na 21 dni robocze i cośtam jeszcze, olałem gwarancję,
skorzystałem z rękojmi, kasę wypłacili od ręki).