Re: 3 lata gwarancji na hdd to tylko bajer!!!!! (WIECEJ BAJEROW)

Autor: Jacek Kałucki (jkalucki_at_polbox.com)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 15:47:17 MET

Użytkownik "Totalzalamka" <totalzalamka_at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> "Niezawodna prace urzadzen zapewnia wykonywanie regularnych przegladow
> okresowych. Przeglady sa platne i powinny byc wykonywane co 6 miesiecy
> lub czesciej ... "
> czyli po pol roku wykrecam wszystko i wioze obudowe do przegladu, bo
> inaczej trace gwarancje. Ciekawe kto to by zrobil? I tak z
> obowiazkowej rocznej gwarancji mamy pol roku. A moze by tak co dwa
> tygodnie robic przeglad?

Nie wiem czy jesteś w pełni świadomy obowiązującego prawa,
ale coś takiego istnieje odnośnie urządzeń fiskalnych.
Każde z nich musi być poddane (ustawowo) dwukrotnie w ciągu roku
obowiązkowemu, płatnemu "przeglądowi". Cudzysłów wynika z faktu,
że przyjeżdża człowiek z serwisu, drukuje raport stanu urządzenia
(trzeba nacisnąć trzy klawisze), sprawdza plomby i kasuje Cię na
150PLN+dojazd. Cłość trwa pięć minut. To są dopiero jaja jak berety.

Pozdrawiam Jacek Kałucki jacek.kalucki_at_rtl.com.pl