Re: IBM i FIC

Autor: Sebastian Bialy (heby_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 15 Mar 2001 - 09:01:45 MET

Krzywarp wrote:
> Ktoś niżej powiedział,

To ja !

> że Caviary mają taką dziwną kombinację zworek,
> która rzekomo pozwala go widzieć na starszych płytach, chociaż wydaje mi
> się to zbyt karkołomne, żeby było prawdziwe - niby czemu, przecież dysk
> to dysk.

 Maja i to wcale nie rzekomo - przestawienie
zworek "zmniejsza" pojemnosc dysku do granicy np.
1.2GB. Wczoraj jeszcze zerknalem w instrukcje do
mojego Fujitsu i tez ma taka kombinacje przy
ktorej jest malutki :)

 Sens takich zabiegow objasnil mi znajomy
pracujacy w banku. Tak sie sklada, ze nie moga oni
zakupic malych dyskow, bo juz nie ma producentow
malenstw rzedu 1GB. Wobec tego kupuja wieksze i je
obcinaja :) zeby nie kusic pracownikow
instalowaniem jakiegos badziewia na kompach. Ma
wlezc tylko oprogramowanie niezbedne w pracy (Win,
Word, Pasjans). Ile sensu w tym sensie nie wiem,
ale nie ja to wymyslilem.

--
Sebastian Bialy - heby_at_poczta.onet.pl