Re: TX, VX i inne ...

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 02:16:08 MET

On Mon, 12 Mar 2001 10:21:07 +0100, Krzywarp <krzywarp_at_yoyo.pl> wrote:

>Za to następca BH6 - BE6 chyba jest w swojej klasie jedną z
>najgorszych. Używam takowej w pracy i, pomimo najszczerszych chęci
Osobiscie nie spotkalem sie z problemami, ale ludzie roznie mowia.

>Zresztą moje nie najlepsze (bardzo łagodnie powiedziane) zdanie o
>Abitach zdaje się potwierdzać AMD, który wycofał wszystkie płyty Abita z
>grona płyt rekomendowanych pod swoje procesory.
Abit stal sie ofiara swojej wlasnej polityki. Produkuja plyty batrdzo
wyzylowane z wielka iloscia opcji w biosie. Z jednej strony mozna na
nich doskonale krecic proski, z drogiej bardzo latwo w tym wszystkim
cos sknocic.
Inna sparwa, ze z jakoscia troche ostatnio zjechali.

Pozdrawiam
GLide