Re: TX, VX i inne ...

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 02:16:37 MET

On Mon, 12 Mar 2001 14:03:11 +0100, Wojciech Giersz
<chektor_at_io.gliwice.pl> wrote:

>A nie jest? ;)))
Nie :-P

>Wiem. A niby dlaczego mam dawać za przykład jakis chłam z PC-Chipsa?
Ojej zaraz PC-Chipsa....

>Domysliłem się :)
Ale chyba juz nie dlugo.....
Zeby bylo ciekawiej (wbrew opiniom) mam ochote kupic BE6-II (byly na
gieldzie po 440zeta koncowki z hurowni - moze sie jeszcze zalapie.
Cholera mnie juz bierze gdy mam uzywac 4 urzadzen na jednym BXowym
kontrolerze. Procka mam niezlego, wiec zmiana na K7T-Raid ze wzgledow
finansowych nie wchodzi traczej w gre.

Pozdro
GLide