Re: RIVA TNT2 M64 32MB

Autor: GLide (glyder_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 02:16:56 MET

On Mon, 12 Mar 2001 14:48:36 +0100, "Grzechoo"
<grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl> wrote:

>Co do roznicy w grach to tak dokladnie nie wiem, bo widzialem w akcji tylko
>PRO (grafika - miodzio), ale uwzgledniajac te wszystkie czynniki, powinna
>byc widoczna.
W zasadzie przez te ograniczenia wydajnosc jest bardzo podobna do
TNT1.
64bitowa szyna doskonale obniza osiagi w wyzszych rozdzialkach i
32bitowym kolorze.

>Slyszalem, ze w duzym stopniu wydajnosc kart opartych na tym chipsecie
>zalezy od producenta, ale tu juz by musial sie wypowiedziec ktos inny, bo ja
>sie na tym za bardzo nie wyznaje. Najlepiej poczytaj jakies benchmarki.
Co podlejsi producenci potrafia sprzedawac karty pracujace z nizszymi
czestotliwosciami niz przewiduje specyfikacja.

Pozdro
GLide