Mam problem z IE50

Autor: cache (cache_at_viper.pl)
Data: Tue 13 Mar 2001 - 02:06:19 MET

Cze,
mam nastepujacy problem (sprobuje go opisac naj przystepniej jak potrafie):
u nas w szkole ktos na kompach w ie50 zalozyl klasyfikatora tresci. Nie
mozna otwierac zadnych stron w necie, jezeli nie zna sie hasla. Ja to haslo
znam ale nie mozna udostepnic tych ie50 wszystkim, bo wylaczenie
klasyfikatora tresci dziala tylko na jednym oknie ie, po uruchomieniu
nastepnego trzeba wpisywac je znow. Nie byloby problemu gdyby w opcjach
klasyfikatora mozliwe bylo zaznaczenie "udostepniaj strony bez
klasyfikatora" czy jakos tak. Ale zaznaczenie tego nie jest zapamietywane
przez ie i przed kazdym wylaczeniem klasyfikatora trzeba wejsc we
wlasciwosci i zaznaczac to. Czemu nie jest to zapamietywane na stale, co
zrobic? Pomozcie, bo z tego powodu mamy z kumplami problemy, choc to nie
nasza wina.
____
cache
http://www.viper.pl/~cache