Re: RIVA TNT2 M64 32MB

Autor: Grzechoo (grzesiek_at_ds6.pg.gda.pl)
Data: Mon 12 Mar 2001 - 14:48:36 MET

> a w czym lepsza jest ta pro, czy widoczna jest np. różnica w grach?
> Czy jest w niej coś za co warto dołożyć 50 zł.

M64 to jest dosc mocno okrojona wersja TNT2. Ma przede wszystkim 64bitowa
szyne danych, zamiast 128. Ponadto, jezeli dobrze sobie przypominam,
zrobiona jest w innej architekturze i ma obnizona czestotliwosc.
Co do roznicy w grach to tak dokladnie nie wiem, bo widzialem w akcji tylko
PRO (grafika - miodzio), ale uwzgledniajac te wszystkie czynniki, powinna
byc widoczna.
Jezeli ja mialbym wybierac pomiedzy tymi dwoma kartami to zdecydowanie
kupilbym PRO. Ponadto jezeli nie zalezy Ci na tym, aby karta byla ze sklepu,
to mozesz jeszcze zjechac na cenie kupujac jakas uzywana (duzo ludzi
przesiada sie na GF).

Grzechu

P.S.
Slyszalem, ze w duzym stopniu wydajnosc kart opartych na tym chipsecie
zalezy od producenta, ale tu juz by musial sie wypowiedziec ktos inny, bo ja
sie na tym za bardzo nie wyznaje. Najlepiej poczytaj jakies benchmarki.