Re: Dlaczego to bydle sie wiesza?

Autor: jotes (jotes_at_kki.net.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 21:51:09 MET

Użytkownik "Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka" napisał w news:3AABDADB.3E0C9F31_at_polinfo.pl...

> Tak, ale u mnie to wszystko bylo stabilne do czasu wymiany cpu, pamieci
> i grafiki.

Troche za duzo zmian na raz. U mnie nie bylo zadnych zwisow dopoki chodzilem
bez HPT, trzeciego dysku, przy mniejszej ilosci pamieci (128), stad nie upatruje
przyczyny jedynie w grafice. Pierwsze zwisy kojarzylem z dodana pamiecia,
ale po wymianie na inna poprawy nie bylo, stad podejrzenia padly na HPT.
Ale przyznaje, ze prob z wyjeciem dodanej pamieci nie robilem, choc gdzies wyczytalem
ze winda z duza pamiecia niezbyt sobie radzi ( mysle ze ta granica jest wyzej
anizeli 192 czy 256).

> bede walczyl az skasuje to wieszanie. Skoro chodzil stabilnie to
> tak ma chodzic dalej.

Otoczenie zmieniles, w nowym stabilnie nie chodzil ...
Powodzenia, jak wykryjesz przyczyne to - mam nadzieje - sie pochwalisz :-)

Pozdrowienia

 Józek