Re: Dlaczego to bydle sie wiesza?

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 22:03:35 MET

jotes wrote:
> Troche za duzo zmian na raz. U mnie nie bylo zadnych zwisow dopoki chodzilem

Erm, po kilkunastu godzinach memtesta oraz bezproblemowym buildworld
stwierdzam ze proc i memor sa OK.

> bez HPT, trzeciego dysku, przy mniejszej ilosci pamieci (128), stad nie upatruje
> przyczyny jedynie w grafice. Pierwsze zwisy kojarzylem z dodana pamiecia,

Pamiec zwiekszylem ze 192 do 256. I jest ona sprawna.

> ale po wymianie na inna poprawy nie bylo, stad podejrzenia padly na HPT.

Wlasnie knuje jak zdiagnozowac sam hpt. Moze uda mi sie odzyskac
poprzednia grafike(elsa erazor IIIpro).

> Ale przyznaje, ze prob z wyjeciem dodanej pamieci nie robilem, choc gdzies wyczytalem
> ze winda z duza pamiecia niezbyt sobie radzi ( mysle ze ta granica jest wyzej
> anizeli 192 czy 256).

To dlaczego dziala ok od czasu zdjecia dyskow z hpt?

> Powodzenia, jak wykryjesz przyczyne to - mam nadzieje - sie pochwalisz :-)

Chyba ze wczesniej zamkna mnie w tworkach. Co tez usunie problemy z
niestabilnoscia systemow :-P

Pozdrawiam

--
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie
ujawniamy stan naszego umyslu" - Timothy Leary