Re: MAG 786FD

Autor: Zbigniew Piotrowski (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 21:36:45 MET

Użytkownik "RR" <robr_at_pf.pl> napisał w wiadomości
> Hi,
> na monitorze jak w temacie mam dwa poziome pasy, widoczne z bliska na
jasnym
> tle,
> jakby jakies łączenie tylko czego? kinola?
to jest trinitron, maska sklada sie z cieniutkich pionowych paskow, ktore sa
podtrzymywane przez takie 2 poziome

> przy normalnej pracy tego nie widac, ale nie wiem czy tak powinno byc, na
> zwyklych monitorach tego nie widzialem, u kumpla na takim samym magu tez
sa

na kazdym zwyklym monitorze z kineskopem trinitron takie cos zobaczysz..

btw moze nie kazdym? mam maga xj500t, i mam pasek tylko w 1/3 ekran 9od
dolu), tego gornego nie ma, mimo, ze sie mocno przygladam na bialym tle...
nie wiem, jak oni to zrobili..

> te paski. Co to moze byc?
> pozdro
> Robert