Re: Dlaczego to bydle sie wiesza?

Autor: Grzegorz 'Elmer' Sprzęczka (devnull_at_polinfo.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 21:06:51 MET

jotes wrote:

> I mnie sie wydaje, ze akurat walcze z czyms podobnym. Plyta BE - 6II,

Tak, ale u mnie to wszystko bylo stabilne do czasu wymiany cpu, pamieci
i grafiki.

> Wieszal mi sie podczas przerabiania avi na mpegi, przy czym odczyt odbywal sie
> (gdy sie wieszal) z dysku podlaconego pod HPT. Szczegolnie sie wnerwilem
> gdy przypadek taki mialem na 10 sek przed zakonczeniem kompresji z 2GB pliku...

> W czasie wieszania sie zawsze palila sie kontrolka dysku spod HPT...

U mnie swieci sie kontrolka hdd, ogolna. Takze wieszal sie przy mieleniu
dyskiem na hpt. Ale q... wczesniej sie wogole nie wieszal, do momentu
upgrade.

> Teraz obserwuje zachowanie przy przelaczeniu mu w biosie HPT trybu UDMA4
> na UDMA 2; wydaje sie (odpukac) ze pomoglo...

Sprawdze, ja nie jestem w stanie chodzic bez hpt. Ale dalej pozostaje
pytanie co jest przyczyna.

> do normalnego IDE (oba IBM ATA100) ; jesli wieszanie ustanie to wycofam sie
> z dalszej walki, szkoda czasu :-)

Nie, ja bede walczyl az skasuje to wieszanie. Skoro chodzil stabilnie to
tak ma chodzic dalej.

Pozdrawiam

--
"Gdy wypowiadamy sie, niewiele mowimy na poruszany temat i glownie
ujawniamy stan naszego umyslu" - Timothy Leary