WIELKI PROBLEM!

Autor: Lewandek (lewandek_at_iris.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 21:14:25 MET

kumpel mnie prosil!

Sprawa wyglada nastepujaco:
Mialem 4 partycje , na pierwszej pojawily sie bad sectory i zaczely sie
zwisy systemu itp. . Zrobilem format c: i chcialem na nowo zainstalowac win
98. Ale ze nie moglem odpalic cd-roma to cos mi odbilo i bez sensu
zainstalowalem dosa 6.22 w sumie nie wiem po co ,ale zainstalowalem i to
jest fakt.Chcialem chyba ,aby byl widzialny dysk C: czy cos w tym stylu

Przy instalce dosa dos sformatowal mi (chyba )wszystkie partycje ,gdyz po
formacie zostala mi tylko partycja C( fat 16) ,a pozostale 3 partycje
wcielo.

na innym kompie jak podlacze swoj dysk jako drugi win widzi tylko partycje
C:(ale easy recovery nie widzi) ,reszty nie widzi.

Zrobilem wiec unformat komenda z dosa 6.22 i na poczatku nic nie znalazl ,a
potem sie zapytal czy przeskanowac caly dysk ,ja na to ,ze tak i najpierw
znalazl bad sectory a potem wynalazl 33 subdirectories. Nie ma jednak tych
katalagow ,(nie widac ich).

Czyli reasumujac ,Easy recovery nie widzi w ogole dysku ,a win widzi ,ale
tylko partycje C ,ktora jest bankowo w fat 16

Co robic ?? Dane sa bardzo wazne na pozostalych partycjach,partycje C jest
mi nie potrzebna . Co robic ,pomozcie .Probowalem easy recovery ,ale z
poziomu wina (jak wyzej) program w ogle nie widzi mi mojego dysku. Jak
odpalilem ER z dyskietki to zglasza jakis blad i klapa.

Prosze o rady na Andrzej_at_post.pl. Dostep mam tylko z czyjegos kompa lub z
kafejki co nie jest zbyt wygodne

Z gory dzieki