Re: Co to jest Fuzzy Logic

Autor: Dariusz (dariusj_at_poczta.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 16:43:10 MET

> W dalszym ciagu sie nie rozumiemy.
Ja rozumiem, szkoda ze Pan nie.

Mnie nie chodzi o systemy, ktore potrafia
> przetlumaczyc w lot np. instrukcje obslugi pralki, lub ulatwia wyszukiwanie
> informacji przedstwaiajac streszczenie oparte na slowach kluczach,lub innej
> metodzie statystycznej.
> Ja twierdze, ze nie mozna zbudowac systemu, ktory potrafi wygenerowac tekst
> rozumiany jako zlozenie wiedzy tekstowej i pozajezykowej.

Ale to jest tylko Panskie twierdzenie, niczym nie poparte.
To tak jakbym zawsze mieszkal w gorach i twierdzil ze morze nie
istnieje.

Pan ciagle sypiesz wiedza z ubieglego wieku i wymyslasz trudnosci.

Powiedz Pan to lingwistyka numeryczna nie potrafi, a Pan chcialby takie
cos kupic, zrobic, uzywac, testowac.

Podam zrodlo i po klopocie.

Co wiecej, moge Pana zapewnic, ze wszystkie zadania i problemy
lingwistyczne, ktore zdola Pan wymyslec i postawic, zostaly juz
rozwiazane i gotowe narzedzia sa dostepne.

Ja wiem ze to nie brzmi optymistycznie, a nawet pesymistycznie, ale
moze Pan uzyskac dostep do narzedzi, pozwalajacych dokonywac wszelkie
mozliwe analizy na zbiorach tekstowych o wielkosci Terabajtow.

Zatem prosze podac, wymienic, zadac
10 tematow, problemow lingwistycznych, ktore uznaje Pan za nadal nie
rozwiazane, nie opracowane, a ja Panu podac gotowe opracowania.

Dariusz

Pan zg