Re: Dwa dyski, CD i CDRW - jak to rozmiescic?`

Autor: Tomasz Holdowanski (mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl)
Data: Sun 11 Mar 2001 - 16:47:37 MET

Witam wszystkich i dziekuje za rady.
Po dluzszym namysle stwierdzilem, ze nie mam innej mozliwosci niz
rozmieszczenie:

primary: HDD master, CD slave
secondary: kieszen master, CDRW slave.

Wiem, ze to niezgodne z "zasadami sztuki", jednakze przeprowadzilem
kilka testow z nagrywaniem na CDRW z roznych zrodel i wszystko wydaje
sie byc w najlepszym porzadku, nagrywarka pracuje jako slave rownie
pewnie jak jako master.

Jeszcze raz dzieki wszystkim za porady i komentarze.
Pozdrawiam,
Mordazy von BinHex.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy_at_poczta.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.